اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فارس من| قفل چند ساله پروژه آفتاب به دست جهاد نصر باز می‌شود

شهردار کلانشهر اراک از تکمیل پروژه تجاری و پارکینگ طبقاتی «آفتاب» توسط شرکت جهاد نصر خبر داد.

فارس من| قفل چند ساله پروژه آفتاب به دست جهاد نصر باز می‌شود

 نادر شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به ثبت سوژه«طولانی شدن ساخت پارکینگ طبقاتی میدان شهدا» در سامانه فارس من اظهار کرد: پیش‌نویس قرارداد پروژه آفتاب با شرکت جهاد نصر به امضا رسید و این طرح به زودی وارد فاز عملیاتی می‌شود.

وی تصریح کرد: پروژه تجاری و پارکینگ طبقاتی «آفتاب» چندین سال به صورت نیمه کاره در میدان شهدا رها شده بود و موجب گلایه و نارضایتی شهروندان را در پی داشت.

شهردار کلانشهر اراک گفت: اخیرا با پیگیری‌های صورت گرفته قرار شد شرکت جهاد نصر عملیات تکمیل این طرح را بر عهده بگیردو ظرف 24 ماه قرارداد را اجرایی کند.

شفیعی اظهار کرد: برنامه ارائه شده از سوی جهاد نصر برای این طرح ماهیانه بوده و مشخص است که در هر ماه چه میزان کار باید انجام شود.

به گفته وی عملیات تکمیل این پروژه با مبلغ ۸۲۵ میلیارد ریال به شرکت جهاد نصر  واگذار شده است. 

به گزارش خبرگزاری فارس قرارداد مشارکت شهرداری اراک و پیمانکار پروژه پارکینگ طبقاتی میدان شهدا در سال 86 منعقد و متمم قراردادی دیگری در سال 91 تنظیم شد که طی آن چهار طبقه پارکینگ و چهار طبقه مجتمع تجاری برای آن نظر گرفته شد.

طبق این قرارداد پیمانکار متعهد شد پس از کسب پروانه نسبت به احداث آن اقدام کند، ولی بنا بر دلایلی از جمله به درازا کشیدن عملیات اجرایی، تغییر کاربری و همچنین برخی اهمال کاری‌های اداری از سوی پیمانکار پروژه، نهایتا پروانه ساخت این بنا در سال 92 صادر شد.

با صدور پروانه ساخت پروژه در سال 92 پیمانکار هیچگونه پیشرفت فیزیکی در این طرح اعمال نکرد که در نهایت شهرداری و شورای اسلامی تصمیم به فسخ قرارداد این پروژه با پیمانکار مربوطه کرده و سپس شهرداری خود تمامی عملیات اجرایی پروژه را در دست اقدام گرفت.

این پروژه قرار بود با زیربنای 25 هزار مترمربع و با مساحت سه هزار متر اجرا شود.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول